For Blue Skies

Jack


Den 3:e mars gick den unika individen Jack Morrisson bort.
Jack var min första voicechat över xbox live. Vi snackade i timmar; halva natten och spelade Gears of War tillsammans. Han må ha varit 3 år yngre än mig, men ack vilken underbar kille. Alltid på superhumör och alltid redo att slänga ur sig snälla och ibland helkorkade kommentarer.
Kommer sakna dig och dina slumpmässiga "kinky eyebrows"-meddelanden du skickade varje gång jag satt och fördrev tiden framför xboxet.
Man hoppades på att detta var ett av dina puckade skämt...


You're one amazing soul and you will always be the one and only Funxster.

Rest in peace, Jack ♥






Filmen tillägnad åt mig, för att bevisa att han var så mycket bättre än mig på Guitar Hero 3.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0