A sweet sensation

här sugen är jag på att fortsätta packa ner kvarliggande grejer i kartonger. Kan berätta att det är rent vansinne att flytta mer än 1 gång per år, men jag står stenhårt fast vid mitt val och hoppas på det bästa när det kommer till Dagen D.
Jag kan faktiskt sammanfatta mig lite kort;
- Det mesta är packat, pust.


L och jag hämtade ut nycklarna idag och tog därefter en sväng förbi nya lägenheten för att kolla läget. Båda står fast vid att det kommer bli super när möblerna hoppar på rätt plats [förhoppningsvis av sig själva].
Som den smått gråfärgade dag det faktiskt varit idag har det också funnits en ljus vacker stund. Ljuset må ha kommit från skimret i halsbandet jag fick av min helt underbara Ludwig. Denna killen minns dom mest udda detaljerna, så som min kärlek till filmer med robotar i. Med detta sagt kommer jag ägna resten av kvällen åt att kolla på diverse robotfilmer, så som Wall-E och Transformers. Adjöss





Här kommer förövrigt låten som hjälpt mig genom dom svårare tiderna vid packningen. En räddare i nöden vad gäller awesomesauce-musik. Tacka gud för Chase & Status.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0