På fel spår

Nu har jag gjort det igen. Beställt kläder online alltså. Att helt plötsligt komma in på kläder när man nyss suttit och läst om tysk expressionism förblir ett mysterium men jag är glad att det hände. För inom 1-3 dagar kommer min nya klänning och kofta komma och då kommer jag vara all set for summertime!
På tal om det. Om några dagar är det återigen dags för sommartid. Vilket betyder ljusare kvällar och förhoppningsvis soliga och varma och mer avklädda [ja, mer lättklädda iaf] dagar! Låter inte helt fel, eller hur?

För att undvika allt gnäll om tentan håller jag helt enkelt tyst. Men så snart jag skrivit några sidor till på tentan och den är ivägskickad kan jag bara andas ut och... börja ta in allt nytt som kommer ramla in i Att-göra-lådan. Men det är dags att släppa taget om ämnet Film. Lite synd att lektionerna inte nådde upp till mina förväntningar men det kommer ljusare tider [ganska bokstavligt talat].




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0