HELLO


Anledningen till varför jag varit passiv och fri från uppdateringar är pga flytten. Som var för 2 veckor sen. Man får faktiskt vara lat efter en flytt. Vi har nu kommit till rätta och välbefinnande är ett av de adjektiv Ludwigs aura utstrålar xD. Sen kan han ha sagt att han trivs också.

Ända sen jag börjat Grafiska designverktygs-kursen har jag varit sugen på att leka lite i Photoshop. Hade inte tackat nej till en förnyad kreativitet, men Ellie Goulding gav mig en liten utmaning jag kunde sysselsätta mig med en stund.






Ett lyckligt tillfälle tillsammans med Julia på självaste studenten.


När tiden drygar, vad är då egentligen bättre än att förbättra sina kunskaper yttligare med lite awesomesaucemusik, som allt annat, får en att längta till sommaren?





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, va fiint! <3

2011-03-17 @ 22:13:53
Postat av: nellienenni

haha, taack! <3 (...julia?) ;)

2011-03-19 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0