Daydreamers have more fun

Jul- och nyårshelgen på Öland var faktiskt väldigt väldigt fin. Många minnen att ta med sig hem och återhämta sig ifrån!
Som tidigare år har jag inget precist nyårslöfte så jag valde istället att slå ihop mig med L och tillsammans ska vi försöka vara nyttigare. Önskar bilden inte var så avslöjande men förklaring kommer nedan. Vi får se hur det går med nyårslöftet...

Tänkte att det var dags att packa upp resväskan idag, och det var då jag hittade den- stavmixern jag fick av mamma! Tänkte igenom vad som fanns i frys och kyl och stod och funderade på vad man skulle kunna göra med ett halvt glasspaket och en snart utgången mjölk? Jo, milkshake såklart! Är nu otroligt mätt och belåten över min goda egengjorda kola/vaniljmilkshake. Passade även på att bestämma mig för att detta inte kommer vara en daglig efterrätt...

Annars rensade jag nyss lägenheten på onödiga saker igen, vart en överfull påse med underkläder. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0