Friska vindar & fina ord

Det har gått 160 dagar och jag har spräck bubblan. Ja, jag har bott här i Växjö ungefär 160 dagar och häromdagen åt jag nudlar. Maten jag för 160 dagar sen trodde var den enda näringskälla jag skulle vara i kontakt med. Ibland överraskar jag mig själv omedvetet.

På tal om nudlar. Borde man inte vara riktigt utsövd när man bara går i skolan två dagar i veckan? Det säger ju sig självt. Men som vanligt går jag mot naturen och går inte upp ur sängen förän halv 2. För att tvingar mig själv. Det kanske inte händer jämt men det hände idag. Vaknade visserligen första gången vid 10, den tiden man innerligt önskar man va pigg nog att gå upp vid. Men istället för att gå upp somnar jag om illa kvickt.

Det kommer ske en ändring i helgen, när jag ska hem till Öland för att träffa min kära mor, träffa kompisar och fira morfars 81-årsdag! Om ni ursäktar måste jag ner till Konsum för att köpa lite mat för att sen fortsätta eftermiddagen med att packa.
Ha en underbar kväll


 

 

[klicka för Ellie]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0