Söndagspepp

Vaknade runt 10-tiden av att mobilen lät då batteriet var nere på 2 %. Satte i laddaren och somnade om. Vaknade ytterligare en gång, ca 30 min senare, pga att hyresvärden dammsugade. Hade vanligtvis blivit skitförbannad men eftersom solen lyst in genom alla fönster (ja, i växjö!) vart jag på superhumör och... somnade om igen. Gick inte upp förän 1-tiden och åt lite frukost till The Hangover. Det är fortfarande soligt och jag har sån lust att gå ut, förutom att det fortfarande är -5 grader :(

Vart dock otroligt sugen på Two Door Cinema Club, som påminner om sommaren (och Fanta..). Om möjligt, blir jag både gladare och piggare av den här låten.



Får önska alla en grym söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0