Presenter och överraskningar

Älskar att få paket på posten! För i onsdags eftermiddag kände jag att jag förtjänade någonting extra, och vips hittade jag ett halsband som, otroligt nog var på rea (nedsatt 400;-!) som jag inte tvekade en sekund på att köpa. Redan i fredags låg paketet där, på en stol utanför min dörr! 2 dagars leveranstid är ett under i postvärlden. Vilket jag såklart inte mådde minsta dåligt av.




På baksidan står det Time is an illusion. Supernöjd över valet!


På fredagseftermiddagen vart jag bjuden över till Ludwigs lya där han öst på med massa överaskningar. Kan ju säga att det var på tiden, då jag inte träffat dummisen på flera dagar (typ 4 eller 5!), pga av tentaskrivningen.
Men väl hos L fick jag order att sätta mig framför tvn där jag vart serverad rykande entrecôte med potatisgratäng, gorgonzolasås och grönsaker! Därefter blev det lite lek, hihi. "Leta post-its runt om i lägenheten och försök bilda rätt ord och få en överasknings-leken"! Efter en stund.. en liten stund blev jag fundersam och Ludwig kom fram till att jag fortfarande inte hittat en viktig vokal. Men sen kom jag på det, och bildade orden Jag älskar dig pyret och vann... BEN & JERRY'S-GLASS! :D
Glass som under kvällen gjorde så jag fick små utslag i ansiktet men dom försvann efter en allergitablett och några timmars sömn. Fick också äran att välja ut en film vi skulle titta på tillsammans. Supersöt Ludwig och en supersöt kväll! (även om jag förväntat mig att lägenheten kanske skulle vara någorlunda städad xD)


pyssel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0