En kär hälsning

God eftermiddag! Att det är Alla ♥s dag idag är inget nytt. Även om L och jag nu bestämt att vi inte ska "fira" den här dagen känns det ändå som den bästa Alla ♥ dag någonsin.
Även om jag inte överöses av diverse smöriga komplimanger och gåvor känner jag mig ändå älskad och behövd, två viktiga faktorer.
Och även om jag ska tillbringa kvällen ensam (med en Ben & Jerrys Strawberry Cheesecake) pga tenta-skrivande känns dagen fortfarande avslappnad och skön.

En annan anledning till varför jag är glad kan också vara att jag kan ha fått ett sommarjobb som servitris på Solberga Gård i Köpingsvik. Hoppas innerligt att jobbet blir mitt över sommaren. I så fall blir det ännu en anledning till att fortsätta längta efter sommaren 2011...


Men okej, eftersom jag nu lovat att inte ge dig eller göra något mer för dig får jag nöja mig med att skriva en hälsning. It goes like this
Ludwig och jag, vi är mer än vänner
Fast en mycket olika, vi tycker om olika saker
Ludwig lirar HoN, jag läser Cosmo
Ludwig gillar Svenskt, jag gillar Metal
Men, en, sak har vi nog gemensamt...

Jag älskar dig, Ludwig!



Den här låten tillägnar jag idag, till er, mina kära läsare.
Hoppas ni får en mysig kväll & take care! ♥

Auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Myspojken

du som lovade! jag älskar dig också! måste tyvärr meddela att helgen nu kommer trappas upp ännu mer... detta har du dragit över dig själv ;).

jag gillar hur du passar in perfekt, bredvid mig.

jag gillar hur du håller min hand.

jag gillar hur du gosar upp dig i min famn när du är trött.

Jag gillar hur du rör mig.

Jag gillar hur du värmer mig.

Jag gillar dig.

;)

2011-02-14 @ 18:47:02
Postat av: nellienenni

söt söt söt söt!!! :D <3

2011-02-14 @ 22:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0