112 - Alexis Weak


Undrar
vad som hände med mig och mitt svenska musikogillande. Got over it obviously.
Alltid trevligt när musiksmaken breddas omedvetet.



Gick upp 13.30 denna "morgon". Satt i och för sig uppe till 02.15 och jobbade på tentan, men det är inte anledningen till varför jag inte kunde sova. Så kraftigt utrustad jag var med både tights, långtröja och 2 par stickade strumpor låg jag och skakade mig till sömns tills jag faktiskt somnade runt 10 på morgonen.
Ångrar dock inte att jag vart uppe så sent, eftersom jag nu skrivit 9 sidor på endast 2 frågor. Nu väntar sista frågan om dokumentärer och yttligare minst 2 sidor väntar ivrigt på att bli skrivna.

Dessutom har jag ett sommarjobb. Kommer snart få ett samtal från den snälla restaurangchefen Monica, och då måste jag förmodligen bestämma träff och ännu en gång göra ett kort stopp på öland. Men det ses fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0