Sommarens IWANT

Dagens äventyr har bestått av att steka på balkongen, i stora drag. Även om det bara var en timme av dagen. När jag hade fått nog av dagens solintag fick jag ett ryck och målade naglarna i den finaste turkosa nyansen! Spännande för en torsdag, inte sant? Men imorgon blir det mys i Färjestadens båthus tillsammans med Ludwig och hans "feta" släkt, en liten omväxling för ovanlighetens skull.

Hela veckan har jag varit i mitt huvud och drömt om saker som skulle förgylla min sommar lite extra. Bestämde mig för att få ner det svart på vitt i en lista jag vill kalla "GIVE ME". Här kommer den;

♦ ETT JOBB
♦ Somriga, färgglada men framför allt sköna ballerinaskor
♦ Vita nya converse med röda skosnören
♦ Vagabonds supersnygga sandaler som pryder alla tidningars baksidor
♦ En locktång (i sommar vill mitt hår prydas av vackra bruna lockar!)
♦ Escadas nya sommarparfym Taj Sunset
♦ En biokompis att ta med för att se sommarpremiärerna Limitless, Fast&Furious 5 (haha!), The Hangover part 2 och Transformers 3 i 3D
Fler villiga som har lust att hänga med till Gröna Lund/Liseberg/Peace&Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0