En rundtur till helvetet

Om jag fick beskriva gårdagen med ett ord får det bli något så enkelt som Dum. Japp, verkade vara en otursdag igår, inte bara för mig utan för Ludwig med.
Han som råkade ut för att spel inte sparades, en gubbe som vart sur för att Ludwig tappade balansen på cykeln, ett evigt väntande på Max och jag som olyckligtvis trillade av stolen jag inte ens hunnit sätta mig på.

Jo det är sant, en stol som står helt still är faktiskt inte helt lätt att sätta sig på. Och att hamna ute i köket när man trillar i 'allrummet' är ett mysterium även för mig. Svanken skadades olyckligvis och gör ont även idag.

Första måltiden på Max hamburgerrestaurang gjorde mig mindre än imponerad. Att det ska ta en halvtimme att få sin lilla mat är inte rätt :( Inte heller att Ludwig står i kön i yttligare 20 min för en glass som inte ens finns.. Näe, säger Heja McDonald's istället.


Får hoppas att morgondagen blir bättre än den igår. Vad kan gå fel? En timme i skolan, tåg hem till Kalmar, träffa mamma, åka till Färjestan. Inget kan gå fel. Inget ska gå fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0