Onsdags glory

Vaknade idag av att solen sken in i mitt rum från 3 olika håll. Vart aspepp på att städa lägenheten, det var också det jag gjorde.

Bytte gardiner i köket, en smått tricky utmaning att göra helt själv men det gick. Diskade disk, tvättade ytor, plockade undan lite grejer följt av en nogrann dammsugning. Om man har en riktigt bra dammsugare är det faktiskt grymt kul att dammsuga. Förvånade? Jag också..

Fösökte även läsa en skvätt i Musikliv, den oändliga boken som ska vara färdigläst och skriven om den 4e okt. Slutade med att samma mening vart omläst ca 14 gånger = jag gav upp och åt frukost istället. Rätt beslut om ni frågar mig.


Ska nu ta mig en dusch, invänta myspojken, för att sen se vart dagen tar mig. Kan se mig själv ta cykeln till Citygross för att 'storhandla', därefter ett antal timmars segande då våra magar planerat att göra oerhört ont pga en hög saker vi egentligen inte borde ätit. Längtar redan.

Kommentarer
Postat av: Myspojken

Det är den 4e oktober snygging

2010-09-30 @ 18:47:18
Postat av: nellienenni

vet jag väl. är helt inne på oktober redan.. aj aj mig.

2010-10-01 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0