Finslip och hårfinhet

Igår var det sittning på Sivans med hela Kulturledarprogrammet där temat var Bad Taste! Inte lätt att hitta 'fula kläder' när man precis rensat garderoben på crapcloths.. Vart dock en förjävla blandning på en gamnal halloweenklänning med döskallar, en vargt-shirt över det tillsammans med gröna neonörhängen. ♥

Tror jag ska haka på det klassiska ämnet. Snö i oktober. Härligt på ett sätt, för taskigt på ett annat. Cykla i snöslask/isblandning hela vintern kommer suga, om det inte blir dags att kolla upp hur det här med bussar funkar..
Kändes som ett under att ≈3 cm snö hunnit komma bara på natten, när det inte ens kommit snö varken på Öland eller i Stockholm. Upptäckten igårkväll hemma hos ludwig var dock spännande. Att prata om sniper-positioner och dess distanser är faktiskt mycket underhållande.

Imorn har vi iaf en helt ledig dag och jag tar mig till mods och klipper av håret igen, denna gången det kortaste någonsin. Om jag inte ballar ur dvs.
Dessutom blir det plugg på U-bibblan med Ludwig, kommer förhoppningsvis få 2 uppgifter gjorda, så man kan fira extra mycket på lördag och söndag, rawr!

Adios fiestos nachos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0