Hur hamnade jag här?

[klicka på bilden för att göra den större- som magi!]

Boken om min student är inte långt ifrån ifylld. Kan tänka mig hur hjärnprocessen kommer igång när jag läser den här boken om en massa år och bara kommer längta tillbaka.
Boken skulle väl egentligen varit en studentpresent men, vem tänker på sånt i tid? Beställde den nyligen från Bluebox och fick hem den så smidigt i brevlådan några dagar senare. Precis som allt annat jag beställt och fått hem i tid. Fyra helt olika företag och inte ett misstag, glad är jag för det, mindre glad är mitt VISA...




Blir väl en så kallad betungande kväll idag. På torsdag är det tenta-dags och som alla vet finns det så mycket andra roliga saker att göra (att skriva blogginlägg tex), vilket gör det svårt att koncentrera sig på rätt ämne. Men imorn är jag helt ledig och ska göra det bästa av situationen. Försöka. Plugga alltså.
Som hjälp har jag min kära vän Spotify. Han har allt jag behöver i musikväg.

[klicka på bilden för att lyssna på mitt låtval]





Nu blir det att ösa järnet. Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0