Otroligheter

Är otroligt stolt över mig själv. Visst, sov till halv 1, satte direkt igång xboxet och spelade nån.. några timmar och därmed sket jag i frukost (hade ingen ändå). Men förutom det så har jag varit så otroligt duktig!
Plockade äntligen upp kartongerna som stått i hörnet framför min spegel och kakelugn och samlat damm. Dammsugit otroligt nogrannt, dammat och plockat undan annat skräp. Inte nog med det. Tog tag i att rensa badrumsavloppet (mm, frivilligt - killen som bodde här innan kan inte ha vart värst hygienisk..), tvättat hela handfatet och sen har jag tvättat en maskin svart tvätt! Nu kan man definitivt säga att jag är värd massa godis, men har inget så får njuta av att det är så JÄVLA rent här istället. Har satt massa värmeljus i kakelugnen, och hängt upp en ljusslinga jag kom på att jag en gång fått av Mårten. Små röda hjärtan, men det är sött :D
Mysfaktorn i denna lilla lägenhet är nu otroligt hög.
Dålig bildkvalité jag vet men vad gör man.


Så om ni ursäktar ska jag, tillsammans med mina tända ljus och chillmusik, läsa lite om Romantiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0