Funzies, yet not so much

Förhandsbokade Black Ops igår :] Hoppas nu bara att det når upp till ens förväntningar! Enda nackdelen är väl att det ska dimpa ner i brevlådan den 9e november, och dagen efter då jag är helt ledig från skolan kommer jag va tvungen att åka till Kalmar för att vara hos tandläkaren vid 11 på morgonen..

Har faktiskt vart duktig och pluggat en del timmar nu. Igår med, men tror dock det förstörde min nattssömn.. Att tänka på opera, stråkkvartetter och Haydn precis innan läggdags är ingen direkt godnattsaga. En sak är jag väldigt duktig på dock. Att unna sig lite när man vart duktig. Jovisst, det har blivit en hel del Top Model och spelande.
Kan säga att jag är glad över att jag [?], vill säga konstigt nog, lyckats få Ludwig att titta på Top Model aswell. Inte nog med att vi delar samma intresse inom spelvärlden, utan nu också reality-såpor om modeller? Känns kul, samtidigt ofattbart.



Nu står förövrigt kylen helt tom. Det enda som fyller dörrn är nu såser av olika slag, en skvätt baconost och cider.
Något man en mysig helgdag kanske kan laga en rejäl middag på?
- Doubt it.


Helgen väntar bakom hörnet. Imorn eftermiddag tar jag steget förbi knuten med ett leende på läpparna! Tills dess blir det Dada Life på [förlåt hyresvärden] hög volym. Tja tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0