Nöjd till fullo

22 oktober
Jag vet, lite så här i efterhand. Men vad gör det? Denna dag var Ludwig och jag så otroligt effektiva även fast vi var helt lediga. Vi drog till bibblan runt 13-slaget, satt sen kvar där till 18. Detta är alltså det klockslag biblioteket stänger. Ambitious much? Jo tack! Så otroligt skönt att gå hem med uppgifter avklarade och vara allmänt stolt resten av kvällen.

FINT HÅR

Jo. Den 22a oktober klippte jag av bitar av håret. Den 8a september klippte jag av väldigt stora delar av håret vilket ledde till att jag vart så nöjd att jag några dagar senare bestämde mig för att göra ännu en makeover. Vilket jag alltså gjorde häromdagen.. Resultatet kan ni små sötingar se på bilden :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0