Födelsedagen

24 oktober
Alltså min 19års dag. Åh. Vilken värd dag. Lyfte inte ett finger tack vare underbara Ludwig. Det han lovat för veckor sen, att han skulle göra precis allt åt mig denna dag, höll han också stenhårt. Födelsedagar behöver absolut inte handla om presenter, bara man har någon att vara tillsammans med gör dagen så sjukt mycket bättre.
Well, efter en halvseg diskussion dagen innan om dagens planering kom vi till slut fram till att vi skulle sova länge, sen cykla och hämta tårta och sen åka hem till Ludwig. Där lagade han en underbar middag (önskar denna mat fanns i en oändlig hög i matlådor i min kyl..), sen tårtätning och massa mys :)
Har redan tackat alla men gör det även här, Tack alla nära och kära som grattat mig denna dag, och även i efterskott, uppskattar det en massa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0