Visst händer det

Hejsus vad uppdateringar man är omringad av! Datorn ska uppdateras varje gång man vill stänga av den, msn har uppdaterats, xboxLIVE uppdaterades, den här stackars bloggen uppdateras. Förhoppningsvis till det bättre..

˜
Annars regnar det i Växjö ja. Regndropparna är för övrigt stora som decilitermått. Inte kul att cykla i motvind och med regnet som ständigt dimper ner i ansiktet som nått vapen från rymden, när man är lika trött som en gammal man som tappat bilnyckeln men som precis hittat den i byxfickan då han letat i en timme inne i huset.

Är så sugen på jul nu så det finns inte! Alla reklamblad från affärer som redan kommit ut på julsaker, och julljus som kommer finnas överallt och mellandagsreor som kommer vara väl uppskattat efter jul för att inte tala om MATEN! My god. Kan det inte bara vara december så julen och nyåret är i närheten så kan det bli sommar mycket snabbare!
I mars drar KLUBB till Amsterdam föresten, jag med alltså. Mitt mål att upptäcka nya kulturer och land går som på räls. Hoppas på att någon gång framöver hitta en billig resa till nått varmt land. Men än så länge får man hålla sig till detta råkyliga land.

Ska sluta drömma mig bort och leva i nuet- därmed ta mig lite kycklingrullar med sötsur sås [SE BILD], vira in mig i en filt, tända lite ljus och titta på Böda! GOS GOS

delicious chicken om nom nom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0