Stolthet och för... jävla goda mackor




Snöstorm
ute! Gick upp runt 1-tiden. Ägde lite amerikaner på MW2. Tröttnade sen och fick värsta idén. Lets have a SPA-day! Rotade fram en ansiktsmask, satte igång awesome-musik [, klicka för exempel] och började fixa med allt från tår till hårtoppar. Fast så va det inte egentligen. Nej, efter jag spelat vart jag sur på att inga lampor i hemmet funkade. Då traskade jag i snöoväder ner till Konsum för att köpa glödlampor. Bestämde mig sen för att köra en rejälstädning. Tvättade två maskiner, bytte sängkläder, diskade allt som stått i diskhon i typ en vecka + använde Cillit Bang (En produkt som faktiskt funkar grymt bra!) och dammsög. Detta tycker ni säkert låter som ett helvete, men faktum är att jag tyckte det var roligt. Det är sant! Kanske inte just att göra det, men att se resultat är så värt allt hårt arbete.

Efter allt jobb återstod belöningen. En lång varm härlig dusch, hårinpackning, chokladmask (ibland kan man bjuda på sig) och rakning av ben. Det bästa som finns är känslan av nyrakade ben, mjukt hår och len hy! Efter allt detta hade klockan faktiskt hunnit bli 20.00. Kan säga att magen inte gav med sig glädjetjut. Kom mer ett elakt morrande. Är förstås förstående då jag inte hade ätit på hela dagen. Lagade då till 2 köttbullemackor med varm oboy. Kan säga att det aldrig varit så skönt att lägga sig i sängen för att äta mackorna. Inte heller har den här lägenheten någonsin varit så ren.


Är stolt, mätt och trött vilket gör det perfekt att runda av just här.

Vill föresten passa på att säga grattis till Fröken Mårtensson som fyller 19 imorgon.
Grattis Mårten
, ha en förjävla bra dag och kväll ♥



Kommentarer
Postat av: mårten

naaaw tackar tackar nelliebanan!!:D

dagen firades med disk på jobbet å friskis å svettis men på fredag d¨å jävlar blire fest..saknar bara att du ska vara där ju!!!!

2010-11-24 @ 19:49:07
Postat av: Jamie

Vad söt du var i din ansiktsmask.



Du har en award att hämta på min blogg.

2010-11-25 @ 21:34:06
URL: http://maryrotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0