Dag i slowmotion





Sitter
och dricker te. Enda medlet som botar både kyla och törst.
Skulle jag vara superärlig så skulle jag säga att jag aldrig har varit så trött i hela mitt liv. Att ögonen knappt öppnas när man vaknar halv 8 efter knappt 3 timmars sömn borde vara fullkomligt förståeligt. Erkänner samtidigt att jag helst går och lägger mig tidigare än 4 kommande nätter. För mitt egna bästa.

˜

Igår snöade det. Eller, det var "snöblandat regn". Hela natten, hela morgonen- hela dagen. Men vad gjorde det när det var den 9e nov? Precis, Ludwig och jag trotsade väder och kyla och gick in mot stan för att hämta det efterlängtade COD Black Ops. Efter vi köpt spelet gick vi, lyckliga och lite småkära i Tommie på GAME, till Donken för att göra av med de pengar vi tjänat ihop på sålda spel.
Hittade också en ny väska, som faktiskt passade mig ypperligt i smaken. [Se bild nedan]






Det finns inte en chans att jag klarar att hålla mig vaken om jag så blundar i någon enstaka sekund. Hela ögonen och allt runtom bara bränner av smärta så fort jag sluter ögonen. Ändå eggar jag mig själv över att hålla mig vaken. Tortyr? Känns lite så, men det finns inget värre än att byta skift- sova på dagen och vara vaken på natten. Som hjälp har jag Cola som ska hålla mig pigg och kry in i de sista timmarna innan natten. Han är snäll han.

Men. Enough said for today. Både Black Ops och Medal of Honors campaign väntar ivrigt på att få bli klarspelade, vilket innebär- hårdnötande långt in på natten vilket direkt strider mot kropp och själ. Men man lever bara en gång.


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0