Tacksam vecka

Hej fredag!
Idag fick jag besked om att jag äntligen kommer få 1100,- i bostadsbidrag kommande månader. Ska bli jäkligt skönt att ha lite extra nödpengar.
Ska även på lägenhetsvisning imorrn, lördag, kl 14.00. Tuvanäsvägen på campus, verkar va ett fint område. Hoppas bara nr 1 i kön tackar nej/inte bryr som om erbjudandet så lägenheten blir vår i mars!

I onsdags fick jag en rolig liten adventspresent av min syster. Den kom på posten och det var väldigt viktigt att inte öppna den förrän Susanne och jag pratade på Skype. Läppglans som luktar cola, så sött! :D Fick även ett superfint julkort, en reflex och lite handsalva. Alltid kul när man får ett paket/brev på posten med handskriven text!

Igår städade jag Ludwigs lilla lya i smyg. Diskade all disk, bäddade sängen, samlade ihop skräp, vek lakan och la undan kläder i skåpen bl a. Satte sen upp massa post-its på skåp och väggar med små texter innan jag skyndade mig hemåt så Ludwig inte hann hem när jag fortfarande var där. Tog ung 1 timme innan han kom cyklandes till mig och gav mig en enorm Merci-chokladask som tack!



Blir inte mer för idag, händerna är kalla och måste omedelbart ta plats under den varma filten i sängen. Återkommer framåt slutet av helgen!

(Mh, framöver får det bli dåliga Skype/mobil-bilder då systemkameran är i Borgholm :/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0