Direkt från snökulan

Almighty. Ser ni väderprognosen för onsdag? Även om det nu är på natten kanske det ändå kommer bli 20 minusgrader! Det är då håret fryser till is och går att bryta av, då snoret och näshåret blir vitt av frost och näsan börjar lida av köldskador!
Man kanske inte alltid borde lita på vad man ser/hör på internet eller tv men snälla vädergud, HA FEL.

Den senaste veckan har det varit lika kallt ute som inne i denna gamla byggnad. Sovit med 2 par strumpor varav ett par var riktigt tjocka! Precis när jag lagt mig härom dagen skulle jag då försöka värma mina händer på fötterna (tänk dig att man ligger i fosterställning och desperat letar efter värme), men till min fasa var fötterna kallare än händerna. Kallare? Fast jag haft på mig 2 par strumpor...

→ Jag längtar till sommaren som aldrig förr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0